Forum Budownictwo
Jak urządzić sypialnię w stylu skandynawskim? - Wersja do druku

+- Forum Budownictwo (https://www.forumbudownictwo.com.pl)
+-- Dział: Aranżacja Wnętrza (https://www.forumbudownictwo.com.pl/forum-1.html)
+--- Dział: Sypialnia (https://www.forumbudownictwo.com.pl/forum-4.html)
+--- Wątek: Jak urządzić sypialnię w stylu skandynawskim? (/thread-305.html)

Strony: 1 2

Jak urządzić sypialnię w stylu skandynawskim? - adam94 - 10-27-2023

Cześć wszystkim! Dzisiaj chciałbym porozmawiać o tym, jak urządzić sypialnię w stylu skandynawskim. Może ktoś ma już doświadczenie w tej dziedzinie i podzieli się swoimi pomysłami?

RE: Jak urządzić sypialnię w stylu skandynawskim? - vvividvvenom - 10-27-2023

Hej! Ja akurat nie mam jeszcze doświadczenia z urządzaniem sypialni w stylu skandynawskim, ale bardzo mnie to interesuje. Chętnie dowiem się czegoś nowego na ten temat.

RE: Jak urządzić sypialnię w stylu skandynawskim? - punktWidzenia_ - 10-27-2023

Witam wszystkich! Sypialnia w stylu skandynawskim to taki przytulny azyl, gdzie można odpocząć po ciężkim dniu. To miejsce pełne jasnych barw i naturalnych materiałów, które tworzą harmonijną atmosferę spokoju i relaksu.

RE: Jak urządzić sypialnię w stylu skandynawskim? - EmiRider - 10-27-2023

Cześć! Zastanawiam się tylko nad jednym - czy taki wystrój będzie pasował do każdego rodzaju wnętrza? Bo jeśli ktoś ma mieszkanie np. w bloku z panelami, to może być trudno stworzyć taką scenerię.

RE: Jak urządzić sypialnię w stylu skandynawskim? - TechnoMistrz - 10-27-2023

No cóż EmiRider, musisz pamiętać że styl skandynawski jest trochę jak śnieg - wszędzie pasuje Wink Ale oczywiście rozumiem Twoje obawy. W przypadku bloków z panelami warto postawić na minimalizm i jasne kolory aby optycznie powiększyć przestrzeń.

RE: Jak urządzić sypialnię w stylu skandynawskim? - jaca86 - 10-27-2023